Zapraszamy Was na nowy cykl ćwiczeń! Tym razem przygotowaliśmy dla Was ĆWICZENIA NA HALUKSY - to, niestety, bardzo popularna dolegliwość stóp i warto w jej leczenie włączyć ćwiczenia, tak aby wzmocnić efekt działania dynamicznych wkładek ortopedycznych i przyspieszyć proces regeneracji.

1. Ćwiczenie przodostopia z ręcznikiem

W pozycji stojącej (lub siedzącej na krześle) kładziemy na podłodze mały ręcznik. Palcami stóp staramy się przyciągnąć ręcznik w stronę pięt. Powtarzamy ten ruch 15 razy po 3 serie.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku pokazującego ćwiczenie: Ćwiczenia z piłeczką


Również może Cię zainteresować

Ćwiczenia 2020-04-21
Podziel się

Nęka Cię uporczywy ból kolana

Ból kolan, fachowo nazywany zespołem bólowym przedniego przedziału kolana, czy też zespołem bólowym rzepkowo – udowym, jest jednym z najczęstszych zaburzeń mięśniowo - szkieletowych. Charakteryzuje go ból i opuchnięcie. Ból ten odczuwany jest jako „rozlany” w okolicy przedniej stawu kolanowego i może lokalizować się pod lub za rzepką, zwłaszcza przy wzmożonym ruchu jak na przykład bieganie. Ból ten nasila się podczas wstawania np. z krzesła czy wchodzeniu i schodzeniu ze schodów.

Czytaj dalej
Ćwiczenia 2019-08-07
Podziel się

Twoje dziecko pod specjalnym nadzorem

Każdy rodzic dba jak najlepiej o swoją małą pociechę już od pierwszych chwil gdy pojawia się na tym świecie. Odpowiednie pożywienie, zdrowe soczki, śliczne ubranka, piękny pokój, zabawki i przede wszystkim dużo miłości i uśmiechu. 

Czytaj dalej
Ćwiczenia 2019-08-06
Podziel się

Ostroga Piętowa - zalecane ćwiczenia

Zaleca się wykonywanie poniższych ćwiczeń 3 do 4 razy dziennie, rozpoczynając pierwszą sesję rano, po wstaniu z łóżka. Po zakończeniu ćwiczeń należy założyć obuwie – najlepiej z wkładką FootWave.

Czytaj dalej
Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
Do góry